יום רביעי, 5 באוגוסט 2015

העולם מצחיק אז צוחקים – אוסף מערכונים משולש (2012)




תאריך יציאה: 23/4/2012



דיסק 1

1. כלא 6–הגרסה המקורית שמופיעה בתקליט השני "במועדון הסנטר הכפול 2". הגרסה הזו מופיעה על גבי דיסק באוסף המרובע של מדיה דיירקט בדיסק הראשון.
2. הקבלנים– הגרסה הזאת היא לא הגרסה המקורית שמופיעה בתקליט "אופסייד סטורי חלק א" ולא הגרסה החדשה שמופיעה בדיסק 2, אלא זו גרסה נדירה שמופיעה בתקליט המחומש הנדיר "חמישה תקליטים מכל טוב" ומופיעה לראשונה על גבי דיסק.
3. הסיידים– הגרסה המקורית שמופיעה בתקליט הרביעי "מיטב מערכוני הגשש החיוור", הגרסה הזו מופיעה על גבי דיסק באוסף המרובע של מדיה דיירקט בדיסק הראשון.
4. המוסך– הגרסה המקורית מתוך התקליט "עובדים עלינו עבודה עברית חלק ב" שיצאה ב1977, הגרסה הזו מופיעה לראשונה על גבי דיסק. הגרסה שמופיעה בדיסק ה6 היא הגרסה המאוחרת יותר מ"חגיגה מספר 4" בסוף שנות השמונים.
5. פגז קומפוט–הגרסה המקורית שמופיעה בתקליט "קנטטה לשווארמה חלק ג", הגרסה הזו מופיעה בדיסק העשירי.
6. השליח בבנק–הגרסה הזאת היא לא הגרסה המקורית שמופיעה בתקליט "אופסייד סטורי חלק א" שיצאה ב1975 ולא הגרסה החדשה מסוף שנות ה80 שמופיעה בדיסק 1 (מתוך 16) אלא זו גרסה נדירה שמופיעה בתקליט המחומש הנדיר "חמישה תקליטים מכל טוב" ומופיעה לראשונה על גבי דיסק.
7. שיח טבחים–הגרסה הזאת היא לא הגרסה המקורית שמופיעה בתקליט "אופסייד סטורי חלק א" שיצאה ב1975 ולא הגרסה החדשה מסוף שנות ה80 שמופיעה בדיסק 3 אלא זו גרסה נדירה שמופיעה בתקליט המחומש הנדיר "חמישה תקליטים מכל טוב" ומופיעה לראשונה על גבי דיסק.
8. הצ'ופצ'יק של הקומקום–הגרסה המקורית שמופיעה בתקליט "קסיוסקליי נגד חלפון חלק ב" ומופיעה בדיסק 10.
9. המכונית המגויסת– זו לא הגרסה המקורית שמופיעה בתקליט "סינמה גשש חלק ב" אלא הגרסה המאוחרת מ"חגיגה מספר 2" שיצאה בסוף שנות השמונים (עם האידיש) ומופיעה בדיסק 4.

דיסק 2

1. שבת שלום– הגרסה המקורית שמופיעה בתקליט "קסיוסקליי נגד חלפון חלק א" ובדיסק מספר 9.
2. חסכו ואמצו–זו לא הגרסה המקורית שמופיעה בתקליט "עובדים עלינו עבודה עברית חלק א" שיצא ב1977, אלא הגרסה המאוחרת יותר שיצאה בסוף שנות ה80 ומופיעה בדיסק מספר 7.
3. רופא אליל– הגרסה המקורית שמופיעה בתקליט "קנטטה לשווארמה חלק ב". הגרסה הזו מופיעה לראשונה על גבי דיסק. הגרסה המאוחרת יותר מופיעה בדיסק מספר 1(מתוך 16).
4. שוק הספרים–הגרסה המקורית שמופיעה בתקליט "קסיוסקליי נגד חלפון חלק א" ובדיסק מספר 7.
5. חלפון–הגרסה המקורית שמופיעה בתקליט "קנטטה לשווארמה חלק ג" ומופיעה לראשונה על גבי דיסק. הגרסה המאוחרת יותר מופיעה בדיסק מספר 2 (מתוך 16).
6. קפיטריה בטבריה– הגרסה המקורית שמופיעה בתקליט "סינימה גשש חלק ב" ובדיסק מספר 1.
7. מעוז כור ישועתי– הגרסה המקורית שמופיעה בתקליט "אופסייד סטורי חלק ב" ובדיסק מספר 7.

דיסק 3
1. נמר גבעתיים– הגרסה המקורית שמופיעה בתקליט "בעבור חוקן דולרים חלק א" ובדיסק מספר 12.
2. אופסייד סטורי– זו לא הגרסה המקורית שמופיעה בתקליט "אופסייד סטורי חלק ב" שיצאה ב1975 אלא הגרסה המחודשת שהוקלטה בסוף שנות השמונים ויצאה בדיסק מספר 9.
3. שירים שערים וטכנאים -הגרסה המקורית שמופיעה בתקליט "קרקר נגד קרקר חלק א" ובדיסק מספר 4.
4. מגרש השדים -הגרסה המקורית שמופיעה בתקליט "בעבור חוקן דולרים חלק א" ובדיסק מספר 12.
5. פסטיבל שירי דיכאון -הגרסה המקורית שמופיעה בתקליט "בעבור חוקן דולרים חלק ג" ובדיסק מספר 6.
6. המצילים של ש"ס -הגרסה המקורית שמופיעה בתקליט "בעבור חוקן דולרים חלק ב" ובדיסק מספר 8.
7. קרקר נגד קרקר - הגרסה המקורית שמופיעה בתקליט "קרקר נגד קרקר חלק א" ובדיסק מספר 11.

אז מה היה לנו שם?
אמנם לא קיבלנו את הגרסאות המקוריות ל"מכונית המגויסת", "חסכו ואמצו" ו"אופסייד סטורי", אבל קיבלנו את "כלא 6" ואת "הסיידים" שאומנם מופיעים בדיסק המרובע של מדיה דיירקט, אבל כיוון שאי אפשר לקנות אותו, סוף סוף הם יוצאים על גבי דיסק.
קיבלנו לראשונה על דיסק את "המוסך", "רופא אליל" ו"חלפון" וההפתעה הנעימה היא הגרסאות הנדירות מ"חמישה תקליטים מכל טוב" – "הקבלנים", "השליח בבנק" ו"שיח טבחים".

בשתי מילים – שווה קנייה!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה